ترفندی برای کم کردن مدت زمان شارژ باتری آیفون

به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان

اتمام شارژ باتری گوشی تلفن یکی از موارد آزار دهنده‌ای است که برای کاربران اتفاق می‌افتد، مخصوصاً وقتی شارژ باتری در مدت زمان کوتاهی تمام شود. در زمانی که کاربران بیشتر کار‌های روزانه را روی تلفن‌های هوشمند خود انجام می‌دهند بعد از اتمام باتری شارژ دوباره تلفن به زمان طولانی‌تر نیاز دارد.

اگرچه شارژ تلفن‌های هوشمند مدت زیادی طول می‌کشد، اما سایت فنی Digital Trends یک ترفند هوشمند را بیان کرده که از طریق آن می‌توان تلفن‌های آیفون را خیلی سریع و در زمان قابل توجهی کمتر از حد معمول شارژ کرد.

به گفته این سایت، در تنظیمات برنامه آیفون یک ویژگی مخفی وجود دارد که با فعال کردن آن می‌توان در زمان کمتری باتری موبایل را شارژ کرد.

نحوه فعال کردن این قابلیت
ابتدا به تنظیمات برنامه رفته و بعد به Battery Health بروید، سپس با فشار دادن کلیدOptimized Battery Charging و خاموش کردن آن، زمان شارژ تلفن را کم کنید. با فعال سازی این ویژگی، می‌توان آیفون را در مدت زمان کوتاهی نسبت به روش معمول شارژ به طور کامل شارژ کرد، زیرا این ویژگی از هوش مصنوعی موجود در گوشی برای شناسایی روال شارژ باتری استفاده می‌کند.

این ویژگی همچنین می‌تواند با بازگشت به روش معمول شارژ مجدداً لغو شود، زیرا در نظر گرفته شده که باتری‌های موجود در آیفون‌های جدید علاوه بر تلفن‌هایی که دارای سیستم عامل iOS 14 هستند در مقایسه با باتری‌های قدیمی آیفون، با این ویژگی کارایی و سرعت بهتری دارند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *