بهترین بازی‌های استراتژیک ۲۰۱۸ برای اندروید را دانلود کنید و از آن‌ها لذت ببرید

اگر در گوگل پلی به‌دنبال گیم‌های استراتژیک باشید هزاران عنوان رایگان مانند کلش آف کلنز، کلش رویال، AOC در آن پیدا می‌کنید. ولی اگر دنبال جدیدترین و بهترین‌ها هستید با ما همراه باشید

۱- Bid Wars Pawn Empire

اگر ترجیح می‌دهید گیم استراتژیک آفلاین بازی کنید Bid Wars Pawn Empire را از دست ندهید. یکی از بهترین گیم‌های استراتژیک برای دستگاه‌های اندروید که در گوگل پلی در دسترس است. شما در این گیم با شرکت در حراجی‌ها و ارائه قیمت پیشنهادی برای خودتان امپراطوری درست می‌کنید و آیتم‌های موردنظرتان را خریداری می‌کنید. در این گیم مأموریت‌ها، رویدادها، حریفان، آیتم‌های فوق‌العاده و ویژگی‌های متنوع زیادی وجود دارد.

۲- MapleStory Blitz

در این گیم که متعلق به‌شرکت “نکسون” است می‌توانید با کارت‌هایی که می‌سازید (شامل هیولاها و مهارت‌های گوناگون) در جنگ‌ها شرکت کنید تا پیروز شوید. این گیم استراتژی مبتنی بر برج‌های دفاعی است و شما به‌عنوان گیمر باید پایگاه دشمن را نابود کنید. از هیولاهایی که در اختیار دارید برای حمله و از مهارت‌هایی که دارید برای پایین آوردن سرعت دشمنان استفاده می‌کنید. اما این بازی بدون داشتن استراتژی قبلی اصلا ساده نیست.

۳- Dissidia Final Fantasy Ppera Omnia

یک گیم جدید اندرویدی که به‌دلیل داشتن مجموعه‌ای از قهرمانان، دشمنان، میدان‌های مبارزه و انواع خصوصیات بسیار ماجراجویانه است. گیمر در این بازی گروهی از قهرمانان را انتخاب می‌کند، قهرمانان جدید به‌تیم اضافه می‌کند، با بهترین‌ها مبارزه می‌کند و در جدال رهبران، رهبر گروه مقابل را شکست می‌دهد. این گیم در ابتدا چندان سخت نیست، اما هر چه به‌مراحل بالاتر بروید پیروز شدن سخت‌تر می‌شود.

۴- Battle Boom

یکی از بهترین گیم‌های استراتژیک سال ۲۰۱۸ برای اندروید. مهم‌ترین جذابیت این بازی گیم‌پلی آن است. در میدان جنگ گروهی از سربازان را به‌خدمت می‌گیرید تا پایگاه دشمن را با یک روش استراتژیک از بین ببرند. این گیم شامل بیشتر از ۷۰ گروهان و اسحله می‌شود و شما نقش فرمانده و کنترل جنگ را به‌عهده دارید.

۵- بازی جنگجویان

بازی جنگجویان یا Game of warriors یکی از بهترین گیم‌های اندروید در سال جاری میلادی است. نقشه بازی مشابه سایر بازی‌های استراتژیک است: به‌پایگاه دشمن حمله می‌کنید، از پایگاه خودتان دفاع می‌کنید، نیروهای جدید را آنلاک می‌کنید و حتی ارتقاء می‌دهید، و از بهترین استراتژی برای پیروز شدن استفاده می‌کنید. این گیم شامل بیشتر از ۱۰۰ منطقه برای فتح کردن، بیش از ۳۰ سرباز به‌همراه مهارت‌های خارق‌العاده می‌شود.

۶- جنگجو بسازید

در این بازی استراتژیک، شما شهر خودتان را با منابع و ساختمان‌های مختلف از قبیل واحدهای تولید، دفاع و بسیاری مکان‌های دیگر که باید از آن‌ها دفاع کنید می‌سازید. می‌توانید به‌شهر دیگران حمله کنید و منابع‌شان را تصرف کنید. هدف شما باید ساخت بهترین شهر و قرار گرفتن در صدر جدول باشد.

۷- اوربیتال ۱

یک بازی منحصر به‌فرد و خاص در حوزه گیم‌های استراتژیک که در آن با گیمر‌های مختلف از سراسر دنیا می‌جنگید. مود مبارزه یک به‌یک در همان لحظه با هدف نابود کردن رهبر گیمر مقابل از ویژگی‌های این بازی زیبا است. برای حمله به‌دشمن تعدادی سرباز استخدام می‌کنید و با پیروز شدن در مراحل آغازین به لیگ بعدی و مبارزه با گیمرهای رده بالا می‌روید. باید بهترین ماشین‌های جنگی و نیروها را در زمان مناسب استخدام کنید. این بازی نیز یکی از بهترین بازی‌های استراتژیک سال ۲۰۱۸ است.

۸- Fieldrunners Attack

در این مسابقه موارد زیادی برای محافظت وجود دارد مثلا باید منابع را مدیریت کنید، قهرمانان تازه استخدام کنید یا آن‌ها را ارتقاء دهید. توانایی‌های قدرتمند آن‌ها را آزاد کنید، به پایگاه دشمن حمله کنید و از پایگاه خود دفاع کنید.

۹- Castle Kingdom

این گیم محصول جدید شرکت “وان سافت استودیو” است. در این بازی استراتژیک، شما از بین بهترین کاراکترها یک تیم ۶ نفره تشکیل می‌دهید و به‌جنگ دشمنان می‌روید. گیم‌پلی این بازی حیرت‌انگیز است و هدف شما نابود کردن برج دشمن است.

۱۰- Iron Throne

این گیم یک شاهکار فوق‌العاده است. گرافیک بی‌نظیر، استراتژی MMO با Battle Royale، ماجراجویانه و گیم‌پلی PvP از جمله مشخصات بارز این بازی اندرویدی است. آغاز این بازی کمی خسته کننده است، ولی هر چه جلوتر می‌روید مودهای جدیدتری آنلاک می‌شود.

۱۱- Hero Defense King

یک بازی جدید و عالی از نوع TD. در گیم TD باید در جای مناسب برج بنا کنید تا دشمنان‌تان را متوقف کنید. این بازی ۵۰ مرحله دارد و باید از بهترین استراتژی برای پیروز شدن استفاده کنید.

۱۲- Dead Island Drivers

این بازی مبتنی بر دفاع با برج است. اما نسبت به سایر گیم‌های TD بهتر است. دلیل اصلی آن گرافیک خوب، داشتن کنترل کامل بر کاراکترهای اصلی، زامبی‌های قاتل، تله‌های جالب و گیم‌پلی درگیرانه است. نکته جالب توجه این بازی حجم بالای آن است: ۱ گیگابایت.

۱۳- WhamBam Warriors

این بازی منحصر به‌فرد بهترین جنگجویان در داخل دِک‌هایی که گیمر می‌سازد قرار می‌گیرند. گیمر باید از هیولاهایی که در اختیار دارد کاملا هوشمندانه استفاده کند. این بازی مود PvP هم دارد و  در یک کلام یکی از بهترین بازی‌های استراتژیک برای پلتفرم اندروید است.

۱۴- Castle Burn

یک گیم استراتژی در لحظه که گیمر با تمام گیمرهای سراسر دنیا مبارزه می‌کند. هدف اصلی از بین بردن قلعه دشمن در اسرع وقت است. منابعی که در اختیار قرار می‌گیرد باید به‌درستی استفاده شود.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *