بن شدن کاربران PS5 برای فروش PS Plus Collection

به نقل از بازی سنتر

طبق گزارشات مختلف از سوی کاربران، افراد زیادی پس از پیدا کردن یک حفره که دسترسی کاربران PlayStation 4 به بازی‌های PS Plus Collection را امکان‌پذیر می‌سازد، بن شده‌اند.

مجموعه بازی‌های PS Plus Collection برای مشترکان سرویس PS Plus در نظر گرفته شده و امکان دسترسی به چندین بازی بزرگ مختلف از نسل هشتم را برای کاربران پلی استیشن ۵ فراهم می‌سازد. به‌نظر می‌رسد این مجموعه برای برخی افراد به‌قدری ارزشمند است که باعث شده با استفاده از یک حفره، کاربران راهی را برای دسترسی به این بازی‌ها از طریق پلی استیشن ۴ پیدا کنند.

برای دسترسی به بازی‌های PS Plus Collection از طریق PlayStation 4، ابتدا دارنده سرویس پلاس باید با PlayStation 5 خود، وارد حساب شخص مورد نظر (حساب دارنده PS4) شود. بدین صورت، دسترسی دارنده PS4 بر روی کنسول خود به کالکشن پی اس پلاس امکان‌پذیر می‌شود. اما این در حالیست که شرکت Sony در تبلیغات خود، PS Plus Collection را تنها برای PS5 معرفی کرده بود و اعلام کرده بود که کاربران PS4 به این بازی‌ها دسترسی نخواهند داشت.

کاربران eBay با استفاده از این حفره در حال فروش دسترسی این کالکشن به کاربران PS4 هستند. حتی کاربری گفته که تاکنون بیش از ۱۰۰ یورو از راه درآمد کسب کرده و قیمت دسترسی دادن به کاربران کنسول نسل قبلی سونی، ۵ یورو است. البته طبق گزارشات مختلف بر روی یکی از فروم‌های معروف چینی، کاربرانی که از این حفره استفاده می‌کنند در حال بن شدن هستند.

گفته شده که کاربران PS4 با استفاده از این حفره تا ۲ ماه بن می‌شوند. هر کنسول PS5 که در انجام این عملیات نقشی داشته باشد نیز به‌صورت دائمی از استفاده از سرویس‌های اینترنتی محروم می‌شود.

در هر صورت، مجموعه PS Plus Collection هم‌اکنون برای کاربران PS5 در دسترس است. این مجموعه بازی‌های مختلفی از جمله عناوین ترد پارتی مانند Battlefield 1 و Monster Hunter World و عناوین انحصاری مانند God of War و Bloodborne را شامل می‌شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *