برگزاری بزرگترین رویدادهای آنلاین کشور در دانشگاه شریف/اعلام مهلت ثبت‌نام

به نقل از ایسنا

مسابقات برنامه‌نویسی آنلاین CodeJam Sharif به عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای آنلاین کشور توسط دانشگاه صنعتی شریف و گروه Sharif ICT در آذرماه سال ۱۳۹۹ برگزار می‌شود.

شروع ویروس کرونا در سراسر جهان موجب به وجود آمدن سبک زندگی جدیدی برای مردم کشورها و جوامع مختلف شده است. در این دوران برگزاری رویدادهای مجازی یکی از بهترین فرصت‌ها برای صاحبان کسب و کارها است تا با بهره‌گیری از فناوری به روز و کارآمد اطلاع‌رسانی چند رسانه‌ای، محصولات و خدمات خود را به شکل نامحدود به مخاطبان خود عرضه کنند.

دانشگاه صنعتی شریف به عنوان یکی از دانشگاه‌های پیشرو و شاخص همواره موجب توسعه و اعتلای کشور بوده و در این راستا نیز با هدف حمایت از تولید ملی، شناسایی برنامه‌نویسان توانمند برای حضور در کسب وکارهای مبتنی برICT ، ایجاد خودباوری و اعتماد به نفس و ایجاد اشتغال در حال برگزاری مسابقات برنامه‌نویسی به صورت آنلاین و غیرحضوری با عنوان “Sharif Codejam” توسط گروه Sharif ICT و با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مرکز نوآوری فناوری اطلاعات و ارتباطات پیشرفته دانشگاه صنعتی شریف در آذر ماه سال جاری است.

مسابقات برنامه نویسی آنلاین CodeJam Sharif به عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای آنلاین کشور یک مسابقه برنامه‌نویسی است که کلیه مراحل آن به صورت غیرحضوری انجام می‌شود. در این مسابقات برای استفاده از تکنولوژی‌ها و زبان‌های برنامه‌نویسی هیچ محدودیتی وجود ندارد و امکان حضور برای کلیه علاقمندان به برنامه‌نویسی فراهم است.

این رویداد در سه مرحله برگزار می‌شود و سوالات مدتی قبل از برگزاری با حضور گروهی متشکل از برخی از سرمایه‌گذاران، شرکت‌های بزرگ، چهره‌های موفق استارتاپی و افراد سرشناس در حوزه ICT تدوین می‌شود.

بر اساس اعلام دانشگاه شریف، علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام در مسابقات به صورت انفرادی از ۲۰ آبان تا ۵ آذرماه سال جاری فرصت دارند از طریق وبسایت www.codejam.sharif.ir اقدام کنند. شرکت‌کنندگان می‌توانند پس از ثبت نام از طریق پروفایل خود وارد بخش مسابقات شوند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *