بازی Gran Turismo 7 احتمالا برای پلی استیشن ۴ منتشر نخواهد شد

به نقل از ویجیاتو

بر اساس اطلاعات اخیری که منتشر شده، بازی Gran Turismo 7 احتمالا تنها برای پلی استیشن ۵ عرضه گردد و دارندگان کنسول نسل هشتمی سونی بی‌نصیب بمانند.

به نقل از دوال شاکرز، سونی برای سال ۲۰۲۱ انحصاری‌های فوق‌العاده‌ای آماده کرده که یکی از آن‌ها Gran Turismo 7 است. این جدیدترین عنوان از فرانچایز ریسینگ و باسابقه Polyphony Digital محسوب می‌شود که با توجه به ویدیو اخیرِ منتشرشده توسط سونی، ممکن است در انحصار پلی استیشن ۵ باشد.

این ویدیو در واقع به جدیدترین بازی‌های پلی استیشن می‌پردازد اما زمانی که به گرن توریسمو ۷ می‌رسد، تنها اطلاعاتی که از آن می‌بینیم «عرضه برای پلی استیشن ۵ در سال ۲۰۲۱» است. اما خب بقیه بازی‌ها از جمله Spider-Man: Miles Morales به کنسول پلی استیشن ۴ نیز اشاره داشتند.

با توجه به همین مسئله، حالا پیش‌بینی می‌شود Gran Turismo 7 اصلا میان‌نسلی نباشد. از جمله انحصاری‌های جدید سونی که میان‌نسلی هستند می‌توان به Horizon Forbidden West اشاره کرد که برای عرضه روی پلی استیشن ۵ و پلی استیشن ۴ تایید شده است.

از جمله اطلاعات مهم دیگری که در این ویدیو به دست آوردیم، انحصار زمانی Project Athia از اسکوئر انیکس برای پی سی و پلی استیشن ۵ است. بازی مذکور حدود ۲ سال در انحصار این دو پلتفرم خواهد بود.

در کنار این‌ بازی‌های Deathloop و Ghostwire: Tokyo نیز هردو به مدت یک سال تنها روی پی سی و پلی استیشن ۵ در دسترس خواهند بود. و تمام این موارد در حالی است که سونی قول داده بود حداقل بین ۲ تا ۳ سال از پلی استیشن ۴ پشتیبانی کند. با این حال به نظر می‌رسد دارندگان این کنسول نتوانند به خیلی از عناوین جدید دسترسی پیدا کنند.

گرن توریسمو ۷ نخستین بار در ماه ژوئن معرفی شد و جدیدترین عنوانِ سری بعد از Gran Turismo Sport (محصول ۲۰۱۷) است. در حالی که اطلاعات چندانی از این بازی منتشر نشده اما می‌دانیم به احتمال زیاد نیمه نخست ۲۰۲۱ راهی بازار می‌شود.

بازی Gran Turismo 7 نیمه نخست ۲۰۲۱ به صورت انحصاری برای پلی استیشن ۵ منتشر خواهد شد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *