اپل iPhone 13 را در ماه سپتامبر معرفی می کند

به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان

شرکت اپل به واسطه عرضه محصولات بسیار با کیفیت به برترین تولید کننده گوشی‌های هوشمند و لوازم دیجیتالی تبدیل شده است و افراد زیادی از محصولات تولید شده توسط این شرکت استفاده می‌کنند. حدود سه ماه پیش نیز این شرکت از پرچمداران جدید خود یعنی خانواده iPhone 12 رونمایی کرد که به واسطه استفاده از دوربین و سخت افزاری بی نظیر، نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرد و این گوشی تاکنون به فروش نسبتا خوبی رسیده است.

اما به تازگی اطلاعاتی درباره زمان معرفی آیفون iPhone 13 در فضای مجازی منتشر شده است که اعلام می‌کند اپل در سال ۲۰۲۱ از برنامه‌ همیشگی خود برای معرفی آیفون‌ها استفاده می‌کند. برنامه همیشگی اپل برای معرفی آیفون به این صورت بود که در اواخر ماه سپتامبر، شرکت اپل از گوشی جدید خود پرده برداری می‌کرد اما در سال جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا اپل گوشی جدید خود را در ماه اکتبر و با تاخیر عرضه کرد. علاوه بر این هرکدام از اعضای خانواده iPhone 12 در زمان خاصی وارد بازار شدند و شاهد عرضه همگی آن‌ها نبودیم.

 

موارد قابل پیشبینی درباره iPhone 13
مانند همیشه شرکت اپل از پردازنده رسمی خود یعنی پردازنده‌های سری A استفاده خواهد کرد و پردازنده‌ای که در iPhone 13 استفاده خواهد شد نیز احتمالا A15 است. در بخش دوربین نیز باید شاهد افزایش دقت و عملکرد دوربین در مناطق کم نور باشیم.

انتظار می‌رود اپل در ساخت iPhone 13 ظاهر گوشی خود را کمی تغییر دهد چرا که این گوشی پنجمین نسل از گوشی‌های اپل خواهد بود که از بریدگی بسیار بزرگ در نمایشگر خود استفاده می‌کند. با این حال برای مشخص شدن اطلاعات بیشتر در این باره باید تا زمان اعلام رسمی شرکت اپل منتظر ماند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *