اپل از هدفون رو گوشی ایرپاد مکس رونمایی کرد

به نقل از دیجیاتو

در روزهای اخیر خبرهایی مبنی بر احتمال معرفی یک محصول جدید از سوی اپل تا قبل از پایان سال ۲۰۲۰ به گوش می‌رسید و حالا این شرکت از هدفون دور گوشی «ایرپاد مکس» با قابلیت حذف نویز فعال رونمایی کرده است.

ایرپاد مکس از سیستم درایور ۴۰ میلی‌متری برخوردار است و به گفته اپل با طراحی آکوستیک سفارشی همراه شده که صدای بیس عمیق و غنی، میدرنج دقیق و اکستنشن با فرکانس بالا و واضحی را تولید کرده و در مجموع تجربه صوتی دلپذیری را به ارمغان می‌آورد.

ایرپاد مکس هم همچون ایرباد محبوب اپل به قابلیت‌های مختلفی از جمله اکولایزر تطبیقی، حالت شفاف، صدای فضایی، اشتراک صدا و راه‌اندازی سیری با دستورات صوتی مجهز شده است. این هدفون حتی کرون یا دسته کوک را از هم از اپل واچ گرفته که به تنظیم دقیق صدا و پخش یا متوقف کردن موزیک کمک می‌کند. همچنین از این کرون می‌توان برای رد کردن ترک، پاسخ یا رد تماس و در نهایت فعال‌سازی سیری بهره برد.

ایرپاد مکس از حذف نویز فعال هم پشتیبانی می‌کند و بدین منظور ۶ میکروفون در آن تعبیه شده که با تشخیص صدای محیط فرکانس‌های لازم برای حذف نویز را تعیین می‌کنند. برای ارتقای کیفیت تماس هم از ۲ میکروفون سازگار با فناوری انتقال سیگنال beamforming استفاده شده که حتی در شرایطی مثل وزش شدید باد هم شما را ناامید نخواهند کرد. در نهایت باید به استفاده از دو میکروفون برای اکولایزر تطبیقی اشاره کرد.

این هدفون با هر بار شارژ کامل امکان ۲۰ ساعت پخش مداوم موسیقی را به شما می‌دهد اما اینبار هم خبری از پورت USB-C نیست و باید آنرا از طریق کابل لایتنینگ شارژ کنید.

هدبندی که گوشی‌های راست و چپ را به هم متصل کرده از طراحی خاصی برخوردار است و در آن پارچه‌ مشبکی کار شده که به گفته اپل به توزیع یکدست وزن و کاهش فشار روی سر کمک می‌کند. خود هدبند هم فلزی است اما از انعطاف پذیری بالایی برای قرار گرفتن روی سر برخوردار است و به لطف ساختار تلسکوپی به راحتی می‌توان سایز آن را تغییر داد.

ایرپاد مکس در پنج رنگ خاکستری، نقره‌ای، آبی، سبز و صورتی از راه می‌رسد. این محصول هم مثل دیگر گجت‌ های اپل از طراحی سطح بالا و البته برچسب قیمتی قابل توجه ۵۴۹ دلاری برخوردار است. پیش فروش ایرپاد مکس از امروز شروع شده و از سه شنبه هفته آینده عرضه خواهد شد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *