امکان خرید محصولات ایرانسل با کد دستوری فراهم شد

به نقل از گجت نیوز امکان خرید محصولات ایرانسل با کد دستوری فراهم شد. کاربران علاوه بر روش‌های قبلی می‌توانند از این پس با کد دستوری محصولات این اپراتور را خریداری کنند.

اپراتور ایرانسل روش خرید از طریق شماره‌گیری کد دستوری را با هدف افزایش رضایت‌مندی مشترکان و افزایش روش‌های خرید غیرحضوری برای کاربران خود فراهم کرد.

خرید محصولات ایرانسل با کد دستوری

بر اساس این امکان، مشترکان ایرانسل قادر خواهند بود با شماره‌گیری کد دستوری ستاره ۵۵۵ ستاره ۱۶ مربع (#۱۶*۵۵۵*) محصول ایرانسلی مورد نظر خود را سفارش دهند. پس از این که کاربران ثبت سفارش را انجام دادند، کارشناسان ایرانسل از شماره ۰۹۳۵۱۰۰۰۰۰۰ با مشترک تماس می‌گیرند و پردازش فرایند خرید را تکمیل خواهند کرد تا بعد از پرداخت آنلاین مبلغ سفارش، محصول درخواستی به آدرس مورد نظر مشترک ارسال شود.

در فاز اول این طرح مشترکان می‌توانند سیم کارت‌های اعتباری و دائمی را خریداری کنند و در فازهای بعدی مشترکان با همین روش قادر به خرید سایر محصولات نظیر مودم و محصولات خانه هوشمند خواهند بود. گفتنی است این اپراتور قبلا نیز امکان خرید غیر حضوری سیم کارت‌ها و محصولات خود را از طریق فروشگاه آنلاین ایرانسل به آدرس shop.irancell.ir و از طریق اپلیکیشن ایرانسل من فراهم کرده بود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *