اسپاتیفای آزمایش عمومی قابلیت استوری را شروع کرد

به نقل از دیجیاتو

پس از معرفی قابلیت «فلیت» توسط توییتر که از استوری اینستاگرام الهام گرفته شده، اسپاتیفای نیز از قابلیتی مشابه به نام «استوری‌لاین» (Storyline) رونمایی کرده و آزمایش عمومی آن را به شکل محدود آغاز کرده است.

یکی از کاربران به شکل تصادفی قابلیت استوری اسپاتیفای را حین جستجوی آهنگ‌های کریسمس کشف کرد. او پس از باز کردن پلی‌لیستی به نام The Christmas Hits متوجه نواری باریک شبیه استوری اینستاگرام در اطراف تصویر پروفایل اسپاتیفای شد و با ضربه زدن روی آن با صفحه آشنای استوری‌ها و کلیپ‌هایی از خوانندگان معروف روبرو شد.

ظاهر قابلیت استوری‌لاین شباهت زیادی به استوری اینستاگرام دارد. بالای صفحه چندین خط کوتاه قرار گرفته که به شما تعداد ویدیوها را نشان می‌دهد. با ضربه زدن روی راست یا چپ صفحه می‌توان کلیپ بعدی را مشاهده کرد یا به کلیپ قبلی بازگشت.

اسپاتیفای مدت هاست روی قابلیتی شبیه استوری اینستاگرام کار می‌کند. وجود این قابلیت اولین بار مرداد ماه سال قبل و حین مصاحبه با سیگرید (خواننده نروژی) فاش شد. حالا با گذشت بیش از یک سال، آزمایش عمومی آن شروع شده و ممکن است برای شما هم فعال شده باشد.

برای آگاهی از فعال شدن این قابلیت ابتدا پلی‌لیست کریسمس را سرچ کنید و روی تصویر پروفایل اسپاتیفای ضربه بزنید. اگر این قابلیت فعال شده باشد، استوری‌ها به نمایش درمی‌آیند. این قابلیت فعلاً برای برخی از هنرمندان و شرکت‌ها فعال شدن و مشخص نیست در آینده کاربران هم می‌توانند استوری بگذارند یا خیر.

استوری محبوبیت بالایی بین کاربران کسب کرده و حالا آن را علاوه بر اینستاگرام در چندین شبکه اجتماعی از جمله اسنپ‌چت، فیسبوک و توییتر می‌بینیم. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا ویدیوهای جذاب و چند ثانیه‌ای را با مخاطبین به اشتراک بگذارند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *