آیفون ۱۲ اپل محصولی منحصر بفرد با ویژگی های استثنائی

معرفی آیفون X در سال ۲۰۱۷ نشان داد که اپل به‌دنبال ایجاد یک بخش اسمارتفون کاملا جدید برای مشتریان پولدار است. اما متاسفانه شرکت در سال‌های بعد، به اسم سودآوری مسیر دیگری را طی کرد. در ادامه همراه با گزارش کارشناس آموزشگاه مهندسی عصر رایان شبکه در خصوص معرفی گوشی های آیفون باشید.

با این‌حال، اگر شایعات موجود صحت داشته باشند، سال آینده شاهد تغییرات بزرگی در گوشی‌های آیفون خواهیم بود؛ بطوریکه احتمالا از آن به‌عنوان بهترین حرکت شرکت در طول این سال‌ها یاد خواهد شد. ظاهرا اپل تصمیم دارد سال آینده آیفون‌های بیشتری را به‌منظور پوشش دادن نیاز گرو‌ه‌های مختلفی از مشتریان خود عرضه کند. این اقدام همچنین به شرکت اجازه خواهد داد تا بیش از گذشته، کسب‌وکار پوشیدنی‌ها و سرویس‌های خود را رشد و توسعه دهد.

آیفون ۹ برای کاربران قدیمی آیفون بسیار مناسب خواهد بود

انتظار می‌رود که مدل بعدی آیفون SE یعنی آیفون ۹، در ماه مارس ۲۰۲۰ به‌عنوان جایگزین آیفون ۸ معرفی گردد. این هندست ظاهرا قیمتی برابر ۳۹۹ دلار خواهد داشت و ترکیبی از بدنه آیفون ۸ و مشخصات داخلی آیفون ۱۱ خواهد بود. بدین‌ترتیب، آیفون ۹ می‌تواند هندست کاملی برای اکثر کاربران قدیمی اپل که تمایلی به طراحی تمام‌صفحه جدیدتر ندارند، باشد. این دستگاه همچنین ممکن است گزینه خوبی برای آن‌دسته از کاربران اندرویدی با بودجه پایین باشد که می‌خواهند برای اولین بار وارد اکوسیستم اپل شوند.

آیفون
آیفون

گرچه این گوشی طبیعتا سودآوری چندان زیادی را برای اپل در پی نخواهد داشت، اما خریداران آن ممکن است همچنان علاقمند به سایر سرویس‌های شرکت از جمله اپل تی‌وی پلاس باشند؛ و از آنجاییکه آیفون ۹ قرار است مجهز به امکاناتی باشد که برای کار با سرویس‌های جدید اپل طراحی شده‌اند، بنابراین این دستگاه می‌تواند فرصت خوبی برای کسب‌وکارهای در حال رشد شرکت ایجاد نماید.

آیفون XR و آیفون ۱۱ همچنان گزینه‌های تمام‌صفحه مناسبی برای بودجه‌های پایین خواهند بود

آیفون XR در طول نه ماه نخست امسال، پرفروش‌ترین اسمارتفون دنیا بود و حالا به نظر می‌رسد که آیفون ۱۱ به‌زودی این عنوان را از آن خود خواهد کرد. این گوشی‌ها در حال‌حاضر به‌ترتیب دارای قیمتی برابر ۵۹۹ و ۶۹۹ دلار هستند، اما انتظار می‌رود که در ماه سپتامبر سال آینده، کاهش قیمتی به‌اندازه ۱۰۰ دلار را تجربه کنند. این اتفاق می‌تواند آیفون XR و آیفون ۱۱ را تبدیل به گزینه‌های مناسبی برای آن‌دسته از کاربران iOS که به‌دنبال ارتقا به طراحی تمام‌صفحه هستند، بکند.

آیفون
آیفون

هرچند این دو هندست دارای حاشیه سود نسبتا بالاتری نسبت به آیفون ۹ خواهند بود، اما آن‌ها نیز این فرصت را برای اپل فراهم خواهند کرد تا سرویس‌های خود را هرچه بیشتر در اختیار خریداران قرار دهند. ضمن اینکه، آیفون XR و آیفون ۱۱ به شرکت اجازه خواهند داد تا کسب‌وکارهای در حال رشد اپل واچ و ایرپاد خود را هم توسعه بیشتری بدهد؛ چراکه برخی از مشتریان با درآمد بالا، به‌دنبال ارتقا آیفون‌های خود به دستگاه‌هایی خواهند بود که با این پوشیدنی‌های محبوب سازگار باشند.

آیفون ۱۲ کوچک‌تر ممکن است اسلحه سری اپل باشد

آیفون ۱۲ کوچک‌تر ۵.۴ اینچی احتمالا سال آینده اسلحه سری اپل خواهد بود، چراکه معرفی این دستگاه می‌تواند آغازگر یک بخش آیفون کاملا جدید باشد. این هندست قرار است سال آینده سه ارتقای بسیار مهم را در اختیار مشتریان قرار بدهد: نسخه به‌روزرسانی‌شده ست‌آپ دوربین دوگانه آیفون ۱۱، اتصال ۵G و یک باتری بزرگ‌تر.

آیفون
آیفون

اگر اپل بتواند کارت‌های خودش را به‌خوبی بازی کند، آیفون ۱۲ کوچک‌تر می‌تواند ارتقا بسیار کاملی برای کاربران آیفون ۶/۷/۸ و آیفون ۵/SE (که علاقمند به جدیدترین زبان طراحی اپل هستند) باشد. دلیل آن هم این است که این دستگاه از یک طرف خیلی گران نخواهد بود (احتمالا ۶۴۹ دلار) و از طرفی هم قرار نیست که بزرگ‌تر از آیفون ۸ باشد. ضمنا، بخش بزرگی از خریداران آن کسانی خواهند بود که قبلا نمی‌توانستند از سرویس‌ها یا پوشیدنی‌های اپل استفاده کنند.

آیفون ۱۲ پلاس طرفداران آیفون ۱۱ را راضی نگه خواهد داشت

آیفون ۱۲ پلاس، علی‌رغم نامگذاری‌اش، مدل بعدی آیفون ۱۱ امسال خواهد بود. انتظار می‌رود که این دستگاه همه مشخصات آیفون ۱۲ کوچک‌تر را با یک نمایشگر ۶.۱ اینچی اولد ارایه کند. این هندست خریدارانی را هدف قرار خواهد داد که به‌دنبال جدیدترین گوشی‌های آیفون بوده و همچنین درآمد کافی برای استفاده از سرویس‌های اپل را هم دارند، با این‌حال حاضر به پرداخت ۱۰۰۰ دلار برای مدل‌های پرو نیستند.

مدل‌های آیفون ۱۲ پرو مشتریان پولدار را هدف قرار خواهند داد

گوشی‌های آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس قرار است مجهز به یک ست‌آپ دوربین سه گانه بهبودیافته و یک سیستم اسکن سه‌بعدی جدید برای ارتقای محتوای واقعیت افزوده و عکاسی پرتره باشند. همچنین از آنجاییکه کاربران آیفون‌های فعلی از بابت کوچک‌بودن سایز آن‌ها راضی نیستند، نمایشگرهای اولد ۶.۱ و ۶.۷ اینچی این دو مدل پرو احتمالا بتوانند این نقیصه را جبران کنند.

آیفون
آیفون

آیفون ۱۲ پرو دارندگان آیفون X و آیفون XS و آیفون ۱۲ پرو مکس هم دارندگان آیفون XS مکس و همچنین کاربران دستگاه‌های اندرویدی قدرتمند سامسونگ و سایر برندهای مطرح دنیا را هدف قرار خواهند داد.

تا زمانی که اپل بتواند کاربران خود را از سوییچ کردن به یک پلت‌فرم دیگر باز دارد، احتمالا از نتیجه کار راضی خواهد بود. اما اگر در این کار ناموفق باشد، شرکت احتمالا سال آینده درآمد و سودهای بیشتری را در رابطه با ایرپاد، اپل واچ و کسب‌وکار سرویس‌های خود از دست خواهد داد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *