آپدیت Emoji Kitchen امکان ترکیب ایموجی‌های بیشتری را فراهم می‌کند

به نقل از زوم ایت

جدیدترین به‌روزرسانی ابزار Emoji Kitchen اندروید به کاربران این سیستم‌عامل امکان می‌دهد ایموجی‌ها را به ۱۴،۰۰۰ شیوه‌ی مختلف با یکدیگر ترکیب کنند.

گوگل در اطلاعیه‌ای اعلام کرد جدیدترین به‌روزرسانی ابزار ایموجی کچن (Emoji Kitchen) به علاقه‌مندان امکان می‌دهد به ‌روش‌هایی جدید ایموجی‌ها را با یکدیگر ترکیب کنند و ایموجی‌هایی جدید بسازند. ایموجی کچن که نخستین‌بار فوریه‌ی ۲۰۲۰ (بهمن و اسفند ۱۳۹۸) آغاز به ‌کار کرد امکان می‌دهد ایموجی‌ها را باهم ترکیب کنید؛ مثلا ماسک صورت به ایموجی آدم‌فضایی اضافه کنید.

گوگل می‌گوید قابلیت ایموجی کچن از‌این‌پس امکان ترکیب ایموجی‌ها را به بیش از ۱۴،۰۰۰ شیوه ارائه می‌دهد؛ درحالی‌که قبلا به چند صد روش می‌توانستیم ایموجی‌ها را ترکیب کنیم. همچنین در ابزار مذکور، دو بار روی یک ایموجیِ خاصی می‌توانید ضربه بزنید (نظیر ایموجیِ خندان) تا به نسخه‌های دیگری از همان ایموجی دسترسی پیدا کنید.

گوگل در بیانیه‌ی جدیدش می‌گوید: «هر ترکیب از ایموجی‌ها امکان می‌دهد ساده‌تر احساسات خود را بیان کنید.» طبق اعلام اهالی مانتین‌ویو، این به‌روزرسانی هفته‌های آینده برای اندروید ۶ و نسخه‌های جدیدتر دردسترس قرار می‌گیرد.

همچنین، گوگل از اضافه‌شدن چند قابلیت جدید دیگر به اندروید خبر می‌دهد. به‌اعتقاد گوگل، این قابلیت‌ها می‌توانند فصل تعطیلات را لذت‌بخش‌تر کنند. Voice Access امکان می‌دهد ازطریق فرمان صوتی از دستگاه استفاده و با به‌زبان‌آوردن جملاتی نظیر «تصاویر را باز کن» (Open Photos) با گوشی تعامل برقرار کنید. گوگل مپس قرار است میزبان تب جدید Go شود که در آن، مقصدهایی نظیر مدرسه یا مسیرهای حمل‌و‌نقل عمومی خاصی را می‌توانید سنجاق کنید تا ساده‌تر به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

منبع: CNET CNET

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *