قابلیت جدید واتساپ ؛ میوت کردن ویدیو قبل از به‌اشتراک‌گذاری در Status

به نقل از کلیک

شواهد موجود نشان می‌دهد که واتساپ در حال توسعه یک قابلیت جدید است که به کاربران امکان می‌دهد قبل از به اشتراک گذاری ویدیو در status صدای آن را میوت کنند.

وقتی صحبت از قابلیت در یک پیام رسان می‌شود، قطعا واتساپ عقب تر از تلگرام است؛ اما پیام رسان واتساپ نیز اخیرا در حال تلاش برای بیشتر کردن قابلیت های خود است. اگر کاربر نسخه بتا این اپلیکیشن باشید، تنظیمات پیشرفته انتخاب وال‌پیپر خاص برای هر چت و قابلیت پیام‌های ناپدیدشونده احتمالا تاکنون برای شما فعال شده است. خبر خوب این است که به زودی قابلیت های جالب دیگری نیز اضافه می‌شود.

کارکنان Wabetainfo شواهد جدیدی پیدا کرده‌اند که نشان می‌دهد واتساپ در حال کار روی قابلیت جدیدی است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا قبل از به اشتراک گذاری یکی ویدیو در بخش status واتساپ، صدای آن را قطع کنند.

اسکرین شاتی که برای نشان دادن نحوه عملکرد این ویژگی منتشر شده نشان می‌دهد که یک آیکون صدا زیر نوار مدت زمان فیلم و سمت چپ نمایشگر اضافه شده است. با ضربه زدن روی این آیکون، قبل از ارسال یک ویدیو برای افراد یا به اشتراک گذاری در status می‌توان صدای آن را قطع کرد. این قابلیت هنوز در حال توسعه است و حتی برای آزمایش کنندگان بتا نیز در دسترس نیست. با این وجود امیدواریم که قبل از پایان سال نسخه جدید واتساپ با این قابلیت از راه برسد.

قابلیت دیگری که در حال توسعه است و احتمالا افراد زیادی عاشق آن خواهند شد، قابلیت “Read Later” یا بعدا مطالعه می‌کنم است. این ویژگی سطح چت‌های آرشیو شده را ارتقا می‌دهد و احتمالا جایگزینی برای ‌بخش بایگانی است. توضیحات موجود در تصویر زیر بیان می‌کند که وقتی یک چت در این بخش قرار داده شود، دیگر اعلانی از آن دریافت نخواهد شد. پایین بخش Read Later یک منو ادیت وجود دارد که به کاربران این امکان را می‌دهد تا چند چت را انتخاب و به صورت همزمان حذف کنند.

منبع: gizmochina

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *