اینستاگرام ؛مسدودکردن حساب تبلیغ‌کننده دخانیات و اسلحه

اینستاگرام ، به عنوان یکی ازشبکه‌های اجتماعی محبوب در جهان، اینفلوئنسرهای تبلیغ‌کننده‌ی محتوای دخانیات یا اسلحه را مسدود خواهد کرد.

فیسبوک و اینستاگرام کلیه آگهی‌هایی را که سیگارهای الکترونیکی یا اسلحه تبلیغ کنند را مسدود می کند.

فیسبوک، اینفلوئنسرهای تبلیغ‌کننده‌ی محتوای حاوی دخانیات یا اسلحه را نیز مسدود می‌کند. همچنین اینستاگرام، شبکه‌ی اجتماعی زیرمجموعه‌ی فیسبوک، بیان کرد محدودیت‌های ویژه‌ای برای پست‌های تبلیغ‌کننده‌ی محصولات الکلی یا رژیم‌های ویژه‌ی غذایی در نظر خواهد گرفت.

Instagram

به‌گفته‌ی فیسبوک، این تغییرات در هفته‌های آتی اعمال خواهد شد. ناگفته نماند این شبکه‌ی اجتماعی مشغول کار روی ابزارهایی است که به بهبود عملکرد این قوانین کمک می‌کند.

یکی از ابزارها تعیین حداقل سن برای مخاطبانی خواهند بود که به محتوایی خاص دسترسی دارند.

این اولین‌بار است که Instagram محتوای تولید‌شده‌ی اینفلوئنسرها را محدود می‌کند؛

البته بعضی از کارشناسان معتقدند این اقدام دیر رخ داده است. فیسبوک و اینستاگرام هر دو به‌دلیل دادن مجوز برای تبلیغ‌کردن محصولات خطرناک در شبکه‌های خود برای کاربران کم‌سن‌و‌سال با انتقادات شدیدی مواجه‌اند. گاهی اوقات، برخی از ستاره‌های مشهور این شبکه‌های اجتماعی درباره‌ی محصولی که تولید یا حتی استفاده می‌کنند، اطلاعاتی ندارند.

البته این پلتفرم‌ها در بعضی موارد راه‌حلی برای مقابله ندارند.

مرجع استاندارد آگهی‌های بازرگانی بریتانیا اخیرا نمایش پست‌های اینستاگرامی تبلیغ‌کننده‌ی دخانیات را برای افراد زیر ۲۵ سال ممنوع کرده است. اگر اینستاگرام انتشار چنین محتوایی را ممنوع نکند، ممکن است باعث ایجاد درگیری بین این شرکت و مقام‌هایی شود که می‌خواهند خواسته‌های محدودکننده‌ی خود را تحمیل کنند.

منبع: زومیت

مطالب پربازدید:

احتمال ممنوع شدن واتس اپ ، فیسبوک مسنجر و اینستاگرام در آلمان

۱۰ ویژگی جالب در اینستاگرام که احتمالا از آن‌ها بی‌خبرید!

اینستاگرام محدودیت‌های جدیدی برای نرم‌افزارهای سوم شخص وضع می‌کند

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *