آخرین مهلت پیش‌ثبت نام نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۹

نمایشگاه بین‌المللی تهران امسال نیز مانند سال‌های گذشته میزبان شرکت‌ها و سازمان‌ها در زمینه تکنولوژی و فن‌آوری و اطلاعات جهت شرکت در بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ است. ثبت‌نام در نمایشگاه الکامپ از دوم اردیبهشت‌ماه ۹۸ آغاز شد که جزئیات و تاریخ پایان مهلت ثبت نام‌ را در ادامه می‌خوانید.

برگزاری نمایشگاه الکامپ ۹۸

نمایشگاه الکامپ در عرصه طراحی، ساخت و تولید و پشتیبانی از محصولات، خدمات، محتوا و راهکارهای صنایع الکترونیکی، کامپیوتر و دیجیتال در اقتصاد  ایران و بزرگترین رویداد فناوری کشور است. الکامپ همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست‌اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

زمان برگزاری نمایشگاه الکامپ ۹۸

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای با انتخاب شعار راهبردی آینده‌ی بهتر امیدوار است تا با برگزاری هرچه باشکوه‌تر بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ در تاریخ ۲۷ تا ۳۰ تیر ماه ۱۳۹۸ و حضور موثر تمامی فعالان این حوزه موجبات پیشرفت صنعت و سربلندی کشور فراهم آید.

پیش ثبت نام حضور در نمایشگاه الکامپ (دوره ۲۵) ازساعت ۹ صبح دوم اردیبهشت ماه آغاز شد و تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه دوم خرداد ماه ادامه دارد.

پایان مهلت پیش ثبت نام نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۹

بنا بر اعلام روابط عمومی نمایشگاه الکامپ در سامانه iran-elecomp.com آخرین مهلت برای پیش ثبت نام حضور در الکامپ تاریخ ۹۸/۰۳/۰۲ می باشد و سایت پیش ثبت نام در تاریخ مذکور ساعت ۱۲ بسته خواهد شد. لذا متقاضیان حضور در  نمایشگاه الکامپ-۲۵ که در تاریخ ۲۷ الی ۳۰ تیرماه برگزار می گردد فقط تا پایان ساعت اداری مورخ ۹۸/۰۳/۰۲ فرصت خواهند داشت.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *